19 December 2013

Η ιστορία πίσω από το άρθρο στη Lifo

Τέλος Αυγούστου.
Πέμπτη απόγευμα και μετά το μπάνιο στα Κυθηρα μου τηλεφωνεί η μητέρα μου (γνωστή και ως news-clipper για εμένα) και μου λέει να διαβάσω ένα άρθρο που γράφτηκε για την Ολυμπία με τίτλο "Το ισχυρότερο brand name στον κόσμο, πουλάει παντόφλες...!" (διάβασέ το αλλά καταλαβαίνεις περιεχόμενο).Το διαβάζω και σκέφτομαι καλά τα λέει, κάπως έτσι είναι τα πράγματα. 
Το αφήνω. Αλλά δεν με αφήνει. Από εκείνη την ώρα είχα δεκάδες μηνύματα από Θεσσαλονίκη μέχρι Κρήτη από φίλους για να μου πουν αν το διάβασα και πώς παρουσιάζει την Ολυμπία. 
2 ημέρες μετά. Ελαφόνησος. Τα τελευταία χρόνια αποτελεί η παραλία του Σίμου την τελευταία στάση των διακοπών για μια πλήρη αποφόρτηση. Ολη μερα παραλία. Βιβλία και βουτιές. Και ύπνος πάλι δίπλα στην παραλία. Έτσι μόνο αδειάζει το μυαλό. 
Ελα μου που φέτος δεν με άφησαν τα μηνύματα και οι σκέψεις να αδειάσει. Το "γιατί" με βασάνιζε. Ναι μπορεί να είναι κάπως έτσι η κατάσταση στην Ολυμπία αλλά απλά να στιγματίζεις μια περιοχή δεν είναι η λύση. Γιατί δεν τους μαζεύεις να τους τα πεις και να βρείτε μαζί τη λύση; Τουλάχιστον εγώ έτσι το βλέπω.

Το πρωινό της 1ης Σεπτεμβρίου, αποχαιρέτησα το νησι - επισπέυδοντας την επιστροφή στην Ολυμπία. 

 Σε λίγες ώρες το κείμενο είχε γραφτει και σταλεί.

Αν θες το διαβάζεις στη Lifo εδώ.

 

No comments:

Post a Comment