14 June 2009

Θέλω να φτιάξω ένα LOGO που ΑΠΛΑ να είναι το καλύτερο στον κόσμο!

Τις τελευταίες μέρες ασχολούμαστε τρία άτομα (το ένα όταν δεν ...πίνει νερό) με τη δημιουργία ενός λογότυπου για μιά τουριστική υπηρεσία. Και όπως μου έχει συμβεί και όλες τις προηγούμενες φορές που έχω ασχοληθεί με το θέμα "πώς να πώ αυτό που θέλω με μια εικόνα ή ένα σχέδιο που να τα σπάει" πάντα φτάνω στο κρίσιμο σημείο. Το σημείο που ό,τι φτιάχνουμε ή ότι βλέπω μου φαίνεται χάλια, παιδαριώδες ή κενό. Είναι το σημείο που λόγω της μεγάλης επιθυμίας να γίνει κάτι ξεχωριστό, διαφορετικό, "το καλυτερο logo ever!" πέφτω στην παγίδα να μου φαίνονται όλα όσα βλέπω απλά.
ΑΠΛΑ;
Μήπως τότε είμαι στο σωστό δρόμο;
Τα ΠΙΟ επιτυχημένα και αναγνωρίσιμα λογότυπα είναι και τα πιο ΑΠΛΑ!
Αντίθετα τα πολύπλοκα σχέδια έχει βρεθεί από έρευνες πως συσχετίζονται με αρνητική εντύπωση του κοινού-στόχου (An overly complex mark will offer a negative impression to your target audience).

Εδώ έχω 15 παραδείγματα από τα πιο επιτυχημένα και απλά logos όλων των εποχών:

WWFDesigned by Sir Peter Scott, in 1961.
ShellDesigned by Raymond Loewy, in 1971.
BayerDesigned by Bayer, in 1904.
MessageDesigned by Sam Dallyn, in 2001.
USA NetworkDesigned, in 2005.
InnocentDesigned by Deepend, in 1999.
British Golf MuseumDesigned by Tayburn, in 2004.
London UndergroundDesigned by Edward Johnston, in 1918.
Mitsubishi MotorsDesigned by Yataro Iwasaki, in 1870.
ShelterDesigned by Johnson Banks, in 2003.
3MDesigned by Siegal & Gale, in 1977.
AppleDesigned by Regis McKenna Advertising, in 1977.
PenguinDesigned by Edward Young, in 1935.
FamiliesDesigned by Herb Lubalin, in 1980.
Waterways TrustDesigned by Pentagram, in 2000.


Μπορεί όλα τα ονόματα αυτά να μήν σου λεν πολλά αλλά αν δείς τα λογότυπα (εδώ ) σίγουρα θα αναγνωρήσεις περισσότερες εταιρίες.
ΑΥΤΟ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΕΠΙΤΥΧΗΜΕΝΟ LOGO!


Άρα σε καλό δρόμο βρισκόμαστε παιδία!

No comments:

Post a Comment