24 May 2009

Ο ΔΕΚΑΛΟΓΟΣ ΤΟΥ ΣΥΓΧΡΟΝΟΥ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ του Γεώργιου Αυλωνίτη

1. Αναπτύξτε την Καινοτομία
2. Διαφοροποιήστε το Προϊόν σας, δίνοντας έμφαση στο σχεδιασμό του
3. Υιοθετήστε νέες τεχνολογίες και εκμεταλλευτείτε τα πλεονεκτήματα του διαδικτύου
4. Δώστε ιδιαίτερη βαρύτητα σε θέματα εμπιστοσύνης, ικανοποίησης και πιστότητας των πελατών
5. Δώστε ιδιαίτερη βαρύτητα στην ανάπτυξη της αξίας της μάρκας σας (brand equity)
6. Πάρτε μέτρα για την αρμονική συνεργασία των τμημάτων πωλήσεων και μάρκετινγκ
7. Αναπτύξτε προγράμματα διεθνοποίησης των δραστηριοτήτων σας
8. Δώστε ιδιαίτερη βαρύτητα σε θέματα προστασίας του καταναλωτή - πελάτη
9. Αναπτύξτε προγράμματα Cause-Related Marketing (CRM), δημιουργώντας επώνυμες προσφορές για μη κερδοσκοπικούς σκοπούς
10. Δώστε ιδιαίτερη βαρύτητα σε θέματα Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης.

No comments:

Post a Comment